Καλάθι αγορών

Για να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πρέπει να γεμίσετε το καλάθι αγορών σας. Για να προσθέσετε αντικείμενα στο καλάθι αγορών, αναζητήστε τα προϊόντα μας είτε μέσα από τις διαθέσιμες κατηγορίες προϊόντων είτε με αναζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων στο πεδίο αναζήτησης. Ενόσω προσθέτετε προϊόντα στο καλάθι αγορών, ο συνολικός αριθμός των προϊόντων που περιέχει, εμφανίζεται στο ανάλογο εικονίδιο. Στο καλάθι αγορών μπορείτε να δείτε του πόντους που θα σας αποδοθούν μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πόντοι αγορών

Για κάθε αγορά πάνω από είκοσι ευρώ κερδίζετε πόντους αγορών. Για κάθε δέκα ευρώ αγορών κερδίζετε έναν πόντο. Κάθε πόντος αγορών ισοδυναμεί με το ένα πέμπτο του ευρώ δηλ. κάθε πέντε πόντοι σας επιστρέφουν ένα ευρώ. Το ποσό που αντιστοιχεί στους πόντους κάθε αγοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εκπτωτικό κουπόνι στις επόμενες αγορές σας. Μπορείτε να βλέπετε τους διαθέσιμους για τις μελλοντικές αγορές πόντους και τα εκπτωτικά κουπόνια σας στο λογαριασμό σας. Όσο αγοράζετε, κερδίζετε.

Τρόποι πληρωμής

Για να πληρώσετε την παραγγελία σας υπάρχουν οι ακόλουθες δυνατότητες: (α) μέσω Paypal, (β) μέσω κάρτας VISA, MasterCard, ή American Express, (γ) με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και (δ) με αντικαταβολή. Στην περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό πρέπει η κατάθεση να λάβει χώρα μέσα σε 48 ώρες από την υποβολή της παραγγελίας (σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία ακυρώνεται). Επίσης παρακαλούμε να καταγράψετε στο σχετικό πεδίο 'Πληροφορίες' του εμβάσματος τον Αριθμό Αναφοράς της παραγγελίας σας και στη συνέχεια να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου (ή φαξ) είτε με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 1,90 ευρώ.

Αποστολή/Παραλαβή παραγγελίας 

Μπορείτε να επιλέξετε δύο τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας: α) αποστολή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών/κούριερ (με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα), ή β) παραλαβή στο κατάστημα. Το δέμα της παραγγελίας σας (εφόσον επιλέξετε την αποστολή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών) αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στη διεύθυνση που θα μας δηλώσετε. Για παραγγελία αξίας άνω των 40 ευρώ η αποστολή είναι δωρέαν. Η παραλαβή από το φυσικό κατάστημα γίνεται τις ώρες λειτουργίας των φαρμακείων.

Λογαριασμοί χρηστών 

Για να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν είναι αναγκαίο να έχετε λογαριασμό μαζί μας. Ωστόσο, το άνοιγμα λογαριασμού θα σας βοηθήσει να διεκπεραιώσετε τις αγορές σας με μεγαλύτερη ευκολία. Με το άνοιγμα λογαριασμού έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε τη διεύθυνση αποστολής σας για να ξαναχρησιμοποιηθεί σε επόμενη παραγγελία, να τηρείτε βιβλίο διευθύνσεων, να παρακολουθείτε το στάτους της παραγγελίας σας, να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, να παρακολουθείτε τα εκπτωτικά σας κουπόνια και τους πόντους των αγορών σας, και να κάνετε επιστροφές προϊόντων. Για να ανοίξετε λογαριασμό, τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται είναι όνοματεπώνυμο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο λογαριασμός σας προστατεύεται από κωδικό που εσείς επιλέγετε και τον οποίο θα πρέπει να θυμάστε. Είναι πολύ σημαντικό για την ασφάλεια του λογαριασμού σας ο κωδικός αυτός να χρησιμοποιείται μόνο από εσάς.  

Επιστροφές

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να φθάσουν στη διεύθυνση σας σε άριστη κατάσταση και το συντομότερο δυνατό. Εάν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει πρόβλημα κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας -  είτε είναι ελλιπής ως προς το πλήθος ή είδος των προϊόντων, είτε περιλαμβάνει προϊόντα που πιθανόν δεν έχετε παραγγείλει, είτε έχει υπάρξει μερική ή ολική αλλοίωση των προϊόντων λόγω της μεταφοράς - επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε 14 ημέρες μέσω τηλεφώνου ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προβούμε σε όποιες ενέργειες απαιτούνται για την επίλυση του θέματος. Δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση για οποιαδήποτε αποστολή ή αντικατάσταση λάβει χώρα για την επίλυση του προβλήματος. 

Γενικότερα, έχετε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε την παραγγελία στην αρχική της κατάσταση, χωρίς να αναφέρετε αιτιολογία. Το ποσό της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής θα σας επιστραφούν.

Για να επιστρέψετε προϊόντα πρέπει να εισέλθετε στο ιστορικό των παραγγελιών του λογαριασμού σας και να επιλέξετε την παραγγελία που σας ενδιαφέρει. Στην ανάλυση της παραγγελίας επιλέξτε προϊόντα και ζητείστε επιστροφή.